سمپاشی هتل ها

سمپاشی هتل ها

مشکلاتی وجود دارد که تهدیدی برای موفقیت هتل نسبت به آفات ایجاد می کند. عدم اقدامات کنترل آفات می تواند تأثیر زیادی در صنعت هتلداری از طریق: از دست دادن شهرت، هزینه های بالاتر از درمان برای ریشه کن کردن آفات، از دست دادن تجارت، پیگرد قانونی به دلیل نقض مقررات ایمنی مواد غذایی و… داشته باشد.
به همین دلیل است که داشتن یک استراتژی هوشمندانه ، جامع و یکپارچه برای مدیریت آفات چیزی فراتر از یک ایده خوب نیست. با اجرای استراتژی های مدیریت آفات برای هتل ، می توان شهرت خود را تمیز نگه داشت و میهمانان را برای لذت بردن از آنچه ارائه می دهید مشتاق کرد.

سمپاشی هتل

شرکت سمپاشی صدرا با تیمی متخصص ، با استفاده از بازرسی های منظم ، نظارت منظم ، آستانه عمل و شیوه های کنترلی عاری بودن هتل را از هر نوع آفت تضمین می کند. گذشته از کمک به جلوگیری از بروز آفت، یک راهکار هوشمند همچنین می تواند در کاهش هزینه سموم دفع آفات مورد نیاز و ابتلا به مشکلات آفات مدت ها قبل از بروز اضطراری کمک کند.
چند نکته برتر در مورد نگه داشتن اتاق های بدون آفت وجود دارد:

-شناسایی آفت: با توجه به ماهیت تجارت ، هتل ها با رفت و آمد زیادی روبرو هستند – از میهمانان ، فروشندگان مواد غذایی و مواد ، اعضای تیم و کارگران در موقعیت های مختلف.. اولین قدم ، بدیهی است ، شناسایی تهدیدات اصلی در هتل است. آفات رایج هتل شامل موارد زیرمی شود:
1- آفات تختخوابی
آفات تخت خواب می توانند به راحتی از لباس و چمدان مهمانان ، لباسشویی های نامناسب و یا از طریق ورودی دیگر راه پیدا کنند. صاحبان هتل باید در برابر آفات تختخواب ، به طور مداوم هوشیار باشند و به بازرسی منظم بپردازند و خیلی سریع قبل از رسیدن این کلمه به عموم مردم ، به هرگونه رؤیت و شکایت پاسخ دهند. در صورت بروز آلودگی ، صاحبان هتل گزینه های مختلفی برای خلاص شدن از شر آفات تختخواب دارند که هر یک و همه آنها یک متخصص حرفه ای در زمینه مدیریت آفات می تواند در اجرای آن کمک کند.
2- سوسک
مانند آفت های تختخواب ، سوسک ها می توانند از تعدادی از ورودی ها به هتل ها وارد شوند: روی کفش و چمدان مهمانان حمل شود ، در جایی که غذا تهیه شده یا سطل زباله در آن قرار گرفته باشد ، لغزید ، یا حتی در دیوارهای اطراف حمام ، محل نگهداری و سایر فضاها پنهان شوند. تمیز نگه داشتن هتل از سوسک ها به بازرسی های کامل ، نیرومند و منظم نیاز دارد.
3- جوندگان
گرچه مخصوصاً هنگام کاهش یافتن دما در پاییز و زمستان ، به هتل راه پیدا میکنند ، اما جوندگان یک سال تمام مشکل را برای صاحبان هتل در نظر می گیرند که اتاق ها ، امکانات و مناطق مشترک عاری از آفات خود را حفظ کنند. مانند بسیاری از آفات دیگر ، مهمترین چیز برای دور نگه داشتن جوندگان حذف مواردی است که می تواند آنها را وسوسه کند.
4- مورچه ها
شروع آب و هوای گرم در بهار و تابستان ممکن است سرگرمی زیادی در فضای باز برای مهمانان شما فراهم کند که از بازدید خود لذت ببرند، اما می تواند به معنای آن باشد که یک آفت مخصوصاً مشکل ساز نیز به دنبال مکانی برای سکونت در آن هتل است: مورچه ها. صاحبان مشاغل می دانند اگر مورچه ای خانه ساخته باشد ، این بدان معنی است که دیگران نیز در جایی دیگر مخفی می شوند. اگر در هتل به مشکل مورچه ای توجه کردید ، باید سریع عمل کنید متخصص مدیریت آفات را در جریان قرار داده تا : تله هایی را تنظیم کند ، کلونی هایی را که می توان پیدا کند ، تمیز کند تا در آینده مورچه ها دوباره پیدا نشوند.
5- پرنده ها
اگرچه بعید نیست که میهمانان هتل با مشکلات پرنده در داخل اتاق هتل خود مقابله کنند ، اماکن در فضای باز ، مناطق مشترک و حتی پارکینگ هنوز هم مستعد حمله گله های کبوتر یا پرندگان دیگر هستند. در برخی موارد ، ممکن است متخصص مدیریت آفات  نیاز به انجام سریع جابجایی داشته باشد تا بهترین مسیر عملی خود را تعیین کند.

– اطمینان حاصل کرد که خدمات غذایی و هتل داری از بهترین روشها پیروی می کنند:
مطمئن باشید که با کارمندان خود به طور منظم در زمینه محرومیت از آفات شرکت می کنید و اطمینان حاصل کنید که همه اعضای کارکنان شما ، ازهتل داری تا سرویس غذا ، بهترین اقدامات را در طول کار خود حفظ می کنند تا در وهله اول به کاهش احتمال ایجاد مشکلات آفت کمک کند.

– پاسخ سریع به مشکلات آفت
هنگامی که یک مشکل جدی در برابر آفات به وجود میآید ، بسیار وسوسه انگیز است که یک هتلدارآن مشکل را نادیده بگیرد و امیدوار باشد که خودش به خودی خود برود ، یا حتی سعی کند این مشکل را در زیر فرش حل کند و امیدوارم کسی متوجه نشود. اما این یک اشتباه بزرگ است – بدترین کاری که یک صاحب هتل در مواجهه با مشکل آفت می تواند انجام دهد ، صبر برای اقدام است.
با همکاری با یک متخصص مدیریت آفات با تجربه برای اجرای یکپارچه مدیریت آفات و بازرسی های منظم ، باید  پاسخی سریع به مشکل آفات داد. گذشته از این ، بسیار مهم است که با مهمانان و کارکنان خود صادق باشید که مشکلی شناسایی شده است و برای رفع آن گام هایی برداشته شده است – از این طریق ، هیچ کس نمی تواند ادعا کند شما مشکل را نادیده گرفته اید. برای مهمانان خود مهمان نواز باشید ، نه آفات.
موردی که یک صاحب هتل شلوغ باید نگران آن باشد این است که چه چیزی ممکن است درون دیوارها زندگی کند ، اما اغلب اوقات این یک مشکل بسیار واقعی برای هتل ها در سراسر جهان است. به همین دلیل است که بسیاری از هتل ها با متخصصان باتجربه آفات همکاری می کنند که می توانند سالانه از آفاتی که نمی بینید محافظت کنند. به جای انتظار برای هجوم هولناک وحشتناک، باید برنامه ریزی کرد و فعال بود.

 

 

 

اشتراک ‌گذاری

نظرات خود را اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *