سمپاشی در غرب تهران

سمپاشی در غرب تهران

سمپاشی در غرب تهران ::آفات تهدیدهای سلامتی واقعی هستند مقامات بهداشت عمومی، کیفیت زندگی فعلی را به سه متغیر بسیار مهم نسبت می دهند: واکسن ها و داروها در سطح بالا ، بهداشتی بسیار پیشرفته ، و کنترل آفات با کیفیت بالا. برخی از شایع ترین آفات شامل سوسک، مورچه ها، موریانه ها، موش ها، پشه ها، عنکبوت ها، پروانه ها و موارد دیگر هستند. آنها می توانند جوندگان، حیوانات و همچنین حشرات مضری باشند و بر سلامتی تأثیر منفی بگذارند ، اموال را نابود کرده و باعث آسیب شوند. حدود 45 نوع موریانه وجود دارد که هر ساله خسارت ساختاری بسیاری ایجاد می کنند! خلاص شدن از شر آفات بهترین راه برای محافظت از منزل و جلوگیری از آسیب های ساختاری ویرانگر است. شهر متعهد است با استفاده از شیوه های مدیریت آفت پایدار و سازگار با محیط زیست از پارکها و زیر ساخت ها محافظت کند.

سمپاشی در غرب تهرانکلانشهر تهران این روز‌ها نسبت به گذشته آنقدر بزرگ شده که هر گوشه‌ آن برای خودش شهری شده است. مراکز خرید بزرگ و پاساژ‌های مدرن بسیاری در غرب تهران وجود دارد. این منطقه به دلیل داشتن شهرسازی مدرن، خیابان‌کشی‌های عریض و استاندارد، آب‌وهوای پاکیزه، امکانات رفاهی و درمانی مورد توجه است. لذا باید به سلامت آن در برابر آفات اهمیت داد.

بدون شناسایی مشکل آفت نمی توان یک مشکل آفت را کنترل کرد. برای خلاص شدن از شر انواع مختلف آفات ممکن است مواد شیمیایی مختلف و طعمه لازم باشد. استفاده بیش از حد یا نادرست از سموم می تواند اثرات مضر بر سلامتی و رفاه ، دارایی ، غذا و سایر اشیاء بگذارد. به همین دلایل ، بهتر است که دفع آفات توسط متخصصان انجام شود. آنها موقعیتهایی را می دانند که در آنها استفاده از مواد شیمیایی و روش های صحیح در کار و اجرای آنها ضروری است.

پیشنهاد مطالعه :: سمپاشی در صادقیه 

در انتخاب صحیح سموم دفع آفات برای یک برنامه درمانی فاکتورهایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: کدام یک از سموم، آفت یا آفات هدف را کنترل می کند؟. از بین موارد موجود، کدام یک از سموم دفع آفات بهتر است؟. روش کاربردی مورد نیاز و میزان سمیت سموم دفع آفات چیست؟. چه مدت کنترل آفت را کنترل می کند؟. برای انسان و سایر گونه های غیر هدف چقدر سمی است؟. آیا می تواند به محیط زیست آسیب برساند و چگونه ممکن است این اتفاق رخ دهد؟. آیا تجزیه تخریب پذیر است؟. چه مقدار سموم دفع آفات برای کار لازم است؟. سموم دفع آفات انتخاب شده در پایان باید کمترین سمی برای انسان و سایر گونه های غیر هدف باشد و کاربرد آن آسان باشد اما در کنترل آفت هدف مؤثر باشد. قبل از انتخاب نهایی سموم دفع آفات ، باید تمام این سؤالات مورد بررسی قرار گیرد.

سمپاشی در غرب تهران

اصول اساسی ایمنی آفت کش ها

استفاده ایمن از سموم دفع آفات بسیار مهم است، در اینجا چند اصول اساسی ایمنی آفت کش ها را ذکر می کنیم:

-بیشتر از مقدار مورد نیاز استفاده نشود. استفاده بیش از حد باعث می شود که سموم دفع آفات به آبها راه پیدا کنند و آنها را آلوده کند. تمیز کردن منابع آب از آلودگی دشوار یا غیرممکن است.

-سموم دفع آفات را باید به دور از منابع احتراق مانند کوره ، ماشین یا ماشین چمن زنی نگهداری کرد.

-تمام قوانین و مقررات مربوط به استفاده از سموم دفع آفات و تجهیزات محافظ شخصی را دنبال کرد.

-برنامه های مدیریت آفات را بر اساس حذف کامل آفت پایه نکرد. اگر یک آفت به عنوان علت مشخص شد ، مرحله بعدی تعیین میزان خسارت است. با درک اینکه برخی حشرات برای چمن ها مفید هستند. آیا باید از شر همه آنها خلاص شد؟ بعد از تعیین سطح تحمل (که به آن آستانه نیز گفته می شود) ، می توان گزینه مدیریت آفات را انتخاب کرد.

-برای جلوگیری از رانش ، همه چیز ممکن را انجام داد و همیشه یک ماده جاذب مانند خاک اره را به راحتی در دسترس داشت. برای جلوگیری از پاشیدن سموم دفع آفات از محل استفاده به دلیل باد ، از بافرهای کافی، سمپاش های محافظت شده یا سایر اصلاحات می توان استفاده کرد.

-برخی از سموم دفع آفات از نظر سیستمیک فعال هستند ، به این معنی که ماده شیمیایی توسط بافتهای گیاه جذب می شود و در سراسر گیاه توزیع می شود.لذا باید توجه داشت که به درختان و فضاهای سبز شهر آسیب وارد نشود.

– یک دستگاه اطفاء حریق در مجاورت محل نگهداری سموم دفع آفات نگهداری کرد و بطور مرتب مورد بازرسی قرار  گیرد. سموم دفع آفات در خارج از منزل یا در محلی با تهویه مناسب و به دور از کودکان ، حیوانات خانگی و مواد غذایی اندازه گیری و مخلوط شوند.

– اگر شرایط آب و هوایی نامساعد باشد ، برنامه سم پاشی را به تأخیر انداخت. قبل از باران یا هنگام اشباع خاک، و همچنین هنگام وجود گرده افشان ها سموم دفع آفات اعمال نشوند.

-سموم دفع آفات را باید با دقت اندازه گیری کرد. مجموعه ای از ابزارهای جداگانه را که فقط برای مخلوط کردن و استفاده از سموم دفع آفات استفاده می شود ، نگه داشت. این شامل اندازه گیری قاشق و فنجان و هم زدن با همزن است. از وسایل پلاستیکی یا فلزی استفاده شود نه شیشه یا چوب.

– اگر نیاز به استفاده  از حشره کش ها و علف کش ها هست ، یک علف کش جداگانه برای علف کش ها و یک سمپاش جداگانه برای حشره کش ها تهیه کرد. حتی بعد از شستشوی دقیق یک سمپاش نباید از آن به عنوان علف کش استفاده کرد چرا که می تواند گیاهان حساس را آسیب یا از بین ببرد.

مزایای بسیاری از کنترل آفات با استفاده از سم پاشی برای استفاده و محافظت از افراد و محیط وجود دارد. از جمله اینکه روش سم پاشی سریع و موثر است. بسیاری از موارد در زندگی روزمره اگر به طور صحیح استفاده نشود ، خطرناک است. خطر استفاده از سموم دفع آفات براساس توانایی آن در ایجاد صدمه (به دلیل سمیت ، خوردگی ، مشکل در کاربرد و غیره) و میزان قرار گرفتن در معرض آن است. لذا تمام مقررات مربوط به سمپاشی دفع آفات باید رعایت شود که در بالا چند نمونه ذکر شد.

سمپاشی صدرا با شعبه فعال سمپاشی در غرب تهران با استفاده از بهترین انواع سم آرامش را برایتان به ارمغان می آورد .

اشتراک ‌گذاری

نظرات خود را اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *