سمپاشی در پونک

سمپاشی در پونک

سمپاشی در پونک ::آفات این توانایی را دارند که همه چیزهایی را که برای محافظت از آنها سخت کار شده است را خراب کنند. این شامل خانه ، ملک و مهمتر از همه سلامتی اعضای خانواده و جامعه می شود. از انواع موریانه ها، کنه، سوسک، موش ، مار، عنکبوت تا مورچه و پشه، آفات فقط یک مزاحمت نیستند. بسیاری از این آفات حامل بیماری های خطرناکی هستند. لذا باید برای سلامت محیط و افراد جامعه اقدامات لازم برای از بین بردن این آفات در خانه ها، مناطق و شهرها انجام شود.

محله پونک یکی از قدیمی ترین محله های شمال غرب تهران است که بخش بزرگی از آن در منطقه 5 و بخشی دیگر در منطقه 2 تهران قرار دارد . این محله به دلیل شرایط خوب از جمله: بافت ساختمانی نو و مدرن، امکان دسترسی راحت و سریع به بزرگراه های اصلی، آب و هوای کوهپایه ای و تمیز، نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی، دسترسی آسان به وسیله نقلیه عمومی، داراری جمعیت زیادی است. لذا باید برای این منطقه هم مانند سایر مناطق، اقدامات لازم برای دفع آفات را انجام داد.

سمپاشی در پونک

بیشتر آفاتی که در خانه و محله پرسه می زند حامل بیماری هایی هستند که به راحتی به انسان و حیوان منتقل می شوند.  از این رو، درک کامل خطرات ناشی از آفات، کاملاً مهم است. هر ساله جوندگان به اندازه کافی غذا برای تغذیه بیش از 200 میلیون نفر را از بین می برند. نکته مهم دیگر این است که آفات مانند سوسک و مگس ها بیشترین آلودگی مواد غذایی و بیماری های مرتبط با مواد غذایی را به وجود می اورند. رهایی از آفات به خودی خود آسان نیست.

سمپاشی اقدامی مناسب برای دفع آفات است بسیاری از راه حل های کنترل آفات به خودی خود شامل استفاده از مواد شیمیایی خشن هستند که می توانند به حیوانات اهلی و افراد آسیب برساند. بسیاری از  متخصصان توجه دارند که برخی از سموم دفع آفات اگر به درستی و به اندازه استفاده نشوند به همان اندازه خود آفت ها مضر هستند. لذا عمل سم پاشی باید توسط کارشناسانی که به انواع افات و سموم و روش های دفع آفات اگاهی کامل دارند، انجام شود. کارشناسان می توانند مکان مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند تا نوع آفت و مناطقی را که ممکن است در آن قرار بگیرند درک کنند.

پیشنهاد مطالعه :: سمپاشی در غرب تهران 

میزان آلودگی ، منبع آلودگی و چگونگی جلوگیری از آن را ارزیابی کنند، تکنیکهای مناسب را برای از بین بردن دائمی مشکل ارزیابی کنند، مدت زمان لازم برای رسیدگی به وضعیت و هزینه های مربوطه را تخمین و محاسبه کنند، مکان و محیط اطراف را بطور منظم وکاملاً تمیز کنند که این پاکسازی کامل و منظم از آنجا که تضمین می کند شرایط بهداشتی مناسب احیا شود، ضروری است. همچنین به بهترین وجه ممکن، مسئله احتمالی آفات را عود یا بازگشت نمی کند.

سمپاشی در پونک

نگهداری سوابق مربوط به استفاده از سموم دفع آفات و کاربردهای آن مدیریت خوبی است. سوابق خوب را می توان در صورت آلودگی خارج از هدف یا در صورت بروز شکایت از عملکرد ضعیف در زمینه ، مورد ارجاع قرار داد. سوابق می توانند به کنترل سموم دفع آفات کمک کنند و همچنین یک مرجع مفید برای تصمیم گیری در آینده ارائه دهند. . سوابق باید هر دو جزئیات برنامه واقعی و کلیه مشاهدات بهداشتی اپراتور را شامل شوند.

رعایت تمام نکات در عمل سمپاشی

سم پاشی در پونک از موارد مهمی است که مطرح می باشد. رعایت تمام نکات در عمل سمپاشی بسیار مهم می باشد که در اینجا چند نمونه از آنها را بیان میکنیم:

– آفت کش درست انتخاب شود.

– تجهیزات محافظ شخصی باید مطابق با توصیه برچسب انتخاب شوند. پوشیدن / استفاده از آن باید راحت باشد و از جنس موادی باشد که از نفوذ آفت کش ها جلوگیری می کند. ایمنی برای اپراتور و محیط زیست پس از سم پاشی در هنگام تمیز کردن یا تعمیر تجهیزات سم پاشی و بارگیری ، یکی از موارد اصلی محسوب می شود.

– ظروف شیمیایی باید به خوبی مدیریت شوند. سموم دفع آفات را نباید برای ذخیره برگرداند. ظروف آشفته یا آسیب دیده باید درون ظروف جایگزین تمیز ، که کاملاً برچسب زده شده اند، تخلیه شوند.

– فقط از وسایل نقلیه صحیح مجهز به حمل سموم دفع آفات باید برای انتقال محصول به ناحیه مورد نظر استفاده شود.

– بعد از استفاده از سموم دفع آفات ، روشهای تمیز کردن صحیح همیشه باید انجام شود.

– کلیه کارمندان درگیر در عمل سمپاشی باید بطور منظم مورد معاینات بهداشتی قرارگیرند.

– هرگز هنگام مخلوط کردن یا استفاده از سموم دفع آفات ، نباید سیگارکشید. زیرا به راحتی می توان اثری از سموم دفع آفات از دستان به دهان حمل کرد. همچنین برخی از محصولات سموم دفع آفات قابل اشتعال هستند.

– مراقب حرکت آفت کش ها به دور از منطقه هدف بود. برای جلوگیری از رانش همیشه باید تمام دستورالعمل های مربوط به برچسب ها را هم برای سموم دفع آفات و هم برای تجهیزات کاربردی دنبال کرد. از دهانک درشت قطره ای روی سمپاش استفاده کرد تا اشتباه را کاهش داد. قطرات بزرگتر به جلوگیری از رانش کمک می کند.

– هرگز سموم دفع آفات را در یک روز در با وزش باد شدید (وزش باد پایدار بالاتر از 8 مایل در ساعت) یا هنگامی که  باد از نظر جهت متغیر است، به کار نبرد.

– در روزهای بسیار گرم و درجه حرارت بالای 90 درجه از سموم دفع آفات استفاده نکرد. مواد فعال موجود در بعضی از سموم دفع آفات می توانند بخار شوند و روی سطوح غیر هدف بخار شوند.

– فقط از مقدار درست، در زمان و تحت شرایط مشخص شده استفاده کرد.

– همیشه سموم دفع آفات را در یک محل با تهویه مناسب مخلوط یا رقیق کرد.

-نتایج استفاده از سموم دفع آفات را ارزیابی کرد. اگر آفت کش ها آفت را کنترل نکرده است ، از یک ماده شیمیایی متفاوت، یک روش غیر شیمیایی یا ترکیبی از روش های غیر شیمیایی و شیمیایی استفاده کرد.

نکات ایمنی بسیاردیگری برای استفاده از سموم وجود دارد که باید رعایت شود. موفقیت در محافظت از افراد و محیط زیست به دانش و تلاش در هنگام کار با سموم دفع آفات بستگی دارد!

سمپاشی صدرا با شعبه فعال سمپاشی در پونک  با استفاده از بهترین انواع سم آرامش را برایتان به ارمغان می آورد .

اشتراک ‌گذاری

نظرات خود را اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *